Nowi na Warsaw Spirits Competition – Whisky & Spirit House

Wśród firm debiutujących w tym roku w konkursie Warsaw Spirits Competition jest firma Whisky & Spirit House. Marka z salonem sprzedaży w centrum Katowic powstała w 2013 roku z inicjatywy człowieka stawiającego w biznesie na pierwszym miejscu relacje. Relacje oparte na niezawodności serwisu, na który składa się jakość, terminowość, zaufanie i unikatowość.

Założyciel Tomek Izdebski mówi o swoim projekcie: 12 lat temu przyświecał mi cel stworzenia przestrzeni, w której spotkają się jakość produktu, serwisu i unikatowość. Gdy inni wyróżniają się indywidualnym podejściem do klienta, dla mnie to jest standard, a nie czynnik wyróżniający. Whisky & Spirit House utrzymuje niezmiennie ofertę unikatową – i tym się wyróżnia. Koncentrujemy się na imporcie alkoholi od najlepszych bottlerów i producentów na świecie, a tym samym prezentujemy ich ofertę jako jedyni w Polsce lub bardzo nieliczni, a czasami jako jedyni na świecie. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem whisky Duncan Taylor Scotch Whisky, koniaków Grosperrin, czy rumów Cane Island. Nasi klienci doceniają, że nie interesują nas mainstreamowe marki, które można dostać od ręki wszędzie, a interesują nas limitowane wypusty po kilkadziesiąt butelek, etykiety winnic, w których oczekuje się kilka lat, by zostać wpisanymi na listę ich dystrybutorów. I to właśnie klientom proponujemy – prawdziwą unikatowość, coś czego inni na pewno nie mają. Oferta jest kompleksowa i w dowolnym budżecie. Dostarczamy nie tylko sam produkt, ale również obsługę wydarzeń firmowych i prywatnych. Ogranicza nas w zasadzie tylko wyobraźnia naszych klientów i ich budżet.

Zostaw komentarz

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.