CEDC przygotowało nowe warianty smakowe marki Soplica. W maju na sklepowych półkach pojawiła się Soplica Żurawinowa. Wariant ten, jest rozszerzeniem linii Soplic na bazie kwaskowych polskich owoców, jak: pigwa, morela, czy mirabelka, z dodatkiem soku i ekstraktu z dojrzałych owoców żurawiny. W czerwcu w sprzedaży dostępna będzie kolejna nowość, Soplica Cytryna Kwiat Bzu – połączenie orzeźwiającej cytryny z delikatnymi i aromatycznymi kwiatami dzikiego bzu, dołącza jako czwarty smak do linii cytrynowej, obok już obecnych na rynku: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina. Wprowadzenie do sprzedaży nowych wariantów Soplicy wspierane jest materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową i działaniami PR. Rekomendowane ceny nowych wariantów to: 6,29 zł za 100 ml, 11,39 zł za 200 ml i 26,99 zł za 500 ml.
Orzeźwiające nowości od Soplicy
Powiązane artykuły
Zabutelkowana w październiku 2025 roku z mocą 55%, whisky najpierw cztery lata spędziła w beczkach […]
Zabutelkowana we wrześniu 2025, już 28. edycja Springbank 12YO CS. Leżakowana wyłącznie w beczkach po […]
Podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można wziąć udział w limitowanej degustacji jednej z Beczek […]
Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]
CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]
Zrobiona z mieszanki różnych wytłoczyn po produkcji win, leżakowana w beczkach z francuskiego dębu. Butelkowana […]
8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]
Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]