Ostoya zdobyła Złoty Medal w kategorii wódka podczas tegorocznej edycji London Spirits Competition. Ostoya uzyskała aż 97 punktów na 100 możliwych, co było najwyższym wynikiem spośród wszystkich wódek zgłoszonych z Polski.
– Złoty medal w London Spirits Competition w kategorii wódka to dla nas ogromne wyróżnienie, szczególnie, że ocenie podlegają nie tylko walory smakowe, ale również wartość produktu i jego atrakcyjność dla konsumenta. To potwierdzenie, że Ostoya spełnia najwyższe standardy zarówno pod względem jakości, jak i designu. Jesteśmy dumni, że nasza wódka – inspirowana naturą Bieszczad – została tak wysoko oceniona przez międzynarodowe jury – mówi Tadeusz Rusek, Global Brand & Business Development Director, Local Strategic Brands w Wyborowa Pernod Ricard.
Wódka Ostoya została doceniona przez jurorów za czystą i neutralną charakterystykę pod względem zapachowym i smakowym – z subtelnym ciepłem spirytusu i ciekawym, orzeźwiającym finiszem. Eksperci podkreślili jej uniwersalność – świetnie smakuje saute, doskonale sprawdza się też jako baza do klasycznych koktajli czy autorskich kompozycji barmańskich.
– Nagroda ta realnie wzmacnia wartość marki Ostoya – zarówno w oczach konsumentów, jak i partnerów handlowych. W czasach, gdy wybory zakupowe są coraz bardziej świadome, potwierdzenie jakości przez niezależnych ekspertów to argument, który może zdecydować o przewadze konkurencyjnej na półce czy w karcie koktajli – dodaje Tadeusz Rusek.
Marka Ostoya jest częścią portfolio Wyborowa Pernod Ricard.