Polska Premiera Beluga Epicure by Lalique

Pierwsza butelka Beluga Epicure z nowej limitowanej wersji, właśnie trafiła do Polski i od razu znalazła nabywcę. Uroczysta premiera jednej z najdroższych wódek na świecie odbyła się na 50. piętrze budynku Złota 44 w Warszawie.


Z okazji polskiej premiery – Stock Polska – dystrybutor Beluga Epicure by Lalique, 50. piętro apartamentowca przy ulicy Złotej 44 na jeden wieczór zamienił w wytworną restaurację podczas, której Robert Sowa serwował dania inspirowane wódką Belugą. Ponad 100 gości, ze świata biznesu, sztuki i mediów delektowało się między innymi: kremem z rukwi wodnej z płatkami wędzonego jesiotra z crème fraîche oraz białym kawiorem ze ślimaka i dorszem atlantyckim ze szparagami z sosem ze skorupiaków, wszystko oczywiście w towarzystwie różnych odmian Belugi (Allure, Transatlantic czy Gold Line).
Gwiazdą wieczoru, była światowej sławy skrzypaczka Patrycja Piekutowska, która dała minirecital, wieczór poprowadził Paweł Deląg.
Butelka Beluga Epicure, która wyszła spod rąk artystów z manufaktury szkła i biżuterii Lalique, jest jak dzieło sztuki, wykonana ręcznie z dbałością o każdy szczegół. Zaprojektowana w secesyjnym stylu, przedstawia enigmatyczną nagą kobietę otoczoną kłosami pszenicy, symbolizującą żniwa i płodność. Wyprodukowano jedynie 1000 sztuk butelek, to nie lada gratka dla kolekcjonerów z całego świata!
– Cieszymy się, że na pewno jedna z butelek zostanie w Polsce. Będzie ją można zobaczyć i kupić na kieliszki w Coctail Bar Max & Dom Whisky w Warszawie. Jestem pewien, że to nie będzie jedyna i ostatnia sztuka, produkty marki Beluga są luksusowe, a rynek tych dóbr rozwija się bardzo dynamicznie – mówi Arkadiusz Słota, Digital and Brand Manager w Stock Polska.
Wódka Beluga produkowana jest w historycznej destylarni Mariinsku, założonej w 1900 roku w sercu Syberii. Beluga jest połączeniem nowoczesności i tradycyjnych technik – jako jedyna z wódek, poddawana jest procesowi leżakowania.

1 komentarz do “Polska Premiera Beluga Epicure by Lalique”

  1. Płyn różni się od wersji podstawowych, czy znowu rolę odgrywa opakowanie, a wódka ta sama? Cena ponad 6 tysięcy. Dolarów amerykańskich.

Komentarze są wyłączone.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.