Polski gin wygrywa w Niemczech

Znane są już wyniki prestiżowego międzynarodowego konkursu Frankfurt International Trophy. W tegorocznej edycji nadesłano łącznie niemal 4100 próbek z 50 krajów. Heritage Magnolia Gin, nowy polski gin rzemieślniczy, zdobył najwyższe wyróżnienie Grand Gold oraz tytuł „Najlepszego alkoholu mocnego z Polski w konkursie”.

Heritage Magnolia Gin to polski gin kraftowy, który zadebiutował w sprzedaży pod koniec zeszłego roku. Twórcy marki, Aleksandra i Marcin Czajkiewicz, stworzyli gin inspirując się Szczecinem, rodzinnymi korzeniami z Kresów Wschodnich i własną historią. W skład receptury wchodzi łącznie 19 wyszukanych składników botanicznych, a serce mieszanki stanowią kwiaty magnolii.
– Takie wyróżnienia bardzo nas motywują – mówi Aleksandra Czajkiewicz, autorka receptury i procesu technologicznego ginu. – Chcieliśmy stworzyć współczesny, unikalny gin, bardzo aromatyczny, bezkompromisowy w kwestii jakości, który doskonale sprawdzi się w degustacji sauté, a także w koktajlach. Odnajdziemy w nim aromaty słodkich kwiatów magnolii, świeżych owoców i ziół, przypraw, a także… nostalgii. Cieszymy się, że docenili to niezależni eksperci, ale najbardziej cieszą nas pozytywne recenzje od konsumentów, które otrzymujemy niemal codziennie w mediach społecznościowych.
Badania wskazują, że 80% konsumentów oczekuje międzynarodowego potwierdzenia jakości przy wyborze nowej marki alkoholu.
– Wyróżnienie w Niemczech cieszy podwójnie, bo to tam w ostatnich latach powstaje najwięcej rzemieślniczych marek ginu – mówi Marcin Czajkiewicz, współtwórca ginu i prezes Good Gin Company, właściciela marki. – Zdobyliśmy bardzo wysoką ocenę 92/100 punktów i tytuł najlepszego polskiego alkoholu w konkursie. Udowadniamy na świecie, że w Polsce powstają najwyższej jakości alkohole rzemieślnicze. Ten sukces osiągnęliśmy także dzięki współpracy z partnerami z naszej destylarni Drake Distillery.
To nie jedyne wyróżnienie marki w międzynarodowym konkursie. Poprzednio gin zdobył najwyższe wyróżnienie Great Gold w międzynarodowym konkursie CWWSC 2022 w Hiszpanii. W dotychczasowej historii polskich ginów rzemieślniczych, są to najwyższe międzynarodowe wyróżnienia.
Gin dostępny jest w sprzedaży w sklepach specjalistycznych, restauracjach, koktajl barach i hotelach. Lista miejsc dostępna jest na stronie marki. Zainteresowani współpracą handlową mogą skontaktować się bezpośrednio poprzez stronę www.heritagegin.pl

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.