Znane są już wyniki prestiżowego międzynarodowego konkursu Frankfurt International Trophy. W tegorocznej edycji nadesłano łącznie niemal 4100 próbek z 50 krajów. Heritage Magnolia Gin, nowy polski gin rzemieślniczy, zdobył najwyższe wyróżnienie Grand Gold oraz tytuł „Najlepszego alkoholu mocnego z Polski w konkursie”.
Heritage Magnolia Gin to polski gin kraftowy, który zadebiutował w sprzedaży pod koniec zeszłego roku. Twórcy marki, Aleksandra i Marcin Czajkiewicz, stworzyli gin inspirując się Szczecinem, rodzinnymi korzeniami z Kresów Wschodnich i własną historią. W skład receptury wchodzi łącznie 19 wyszukanych składników botanicznych, a serce mieszanki stanowią kwiaty magnolii.
– Takie wyróżnienia bardzo nas motywują – mówi Aleksandra Czajkiewicz, autorka receptury i procesu technologicznego ginu. – Chcieliśmy stworzyć współczesny, unikalny gin, bardzo aromatyczny, bezkompromisowy w kwestii jakości, który doskonale sprawdzi się w degustacji sauté, a także w koktajlach. Odnajdziemy w nim aromaty słodkich kwiatów magnolii, świeżych owoców i ziół, przypraw, a także… nostalgii. Cieszymy się, że docenili to niezależni eksperci, ale najbardziej cieszą nas pozytywne recenzje od konsumentów, które otrzymujemy niemal codziennie w mediach społecznościowych.
Badania wskazują, że 80% konsumentów oczekuje międzynarodowego potwierdzenia jakości przy wyborze nowej marki alkoholu.
– Wyróżnienie w Niemczech cieszy podwójnie, bo to tam w ostatnich latach powstaje najwięcej rzemieślniczych marek ginu – mówi Marcin Czajkiewicz, współtwórca ginu i prezes Good Gin Company, właściciela marki. – Zdobyliśmy bardzo wysoką ocenę 92/100 punktów i tytuł najlepszego polskiego alkoholu w konkursie. Udowadniamy na świecie, że w Polsce powstają najwyższej jakości alkohole rzemieślnicze. Ten sukces osiągnęliśmy także dzięki współpracy z partnerami z naszej destylarni Drake Distillery.
To nie jedyne wyróżnienie marki w międzynarodowym konkursie. Poprzednio gin zdobył najwyższe wyróżnienie Great Gold w międzynarodowym konkursie CWWSC 2022 w Hiszpanii. W dotychczasowej historii polskich ginów rzemieślniczych, są to najwyższe międzynarodowe wyróżnienia.
Gin dostępny jest w sprzedaży w sklepach specjalistycznych, restauracjach, koktajl barach i hotelach. Lista miejsc dostępna jest na stronie marki. Zainteresowani współpracą handlową mogą skontaktować się bezpośrednio poprzez stronę www.heritagegin.pl