Prognozowany wzrost sprzedaży nalewek i likierów

Konsumenci nalewek i likierów to prawie sześciomilionowa grupa, 69% dorosłych obywateli pije je raz w ciągu roku, a 20% kilkakrotnie. Głównie są to osoby po 40 roku życia, częściej kobiety, natomiast mężczyźni stanowią tylko 16%. Sprzedaż likierów i nalewek w Polsce plasuje się na drugim miejscu, zaraz po wódce. Należy podkreślić, że ta kategoria jest dość szeroko rozumiana, znajdziemy tu poza nalewkami i likierami także wódki ziołowe, bittery i niskoalkoholowe smakowe napoje spirytusowe.

 

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.