Pernod Ricard odnotował spadek globalnej sprzedaży – o 3% w ostatnim kwartale – głównie w Chinach i USA. Koncern uruchomił projekt restrukturyzacyjny o nazwie Tomorrow 2, który ma przynieść oszczędności, a przy tym redukcję zatrudnienia. W nowej strukturze nastąpi podział na dwie główne jednostki: Gold: obejmująca marki premium, jak: Martell, Jameson i szkockie single malty oraz szampany, a także Crystal: skupiona na wódkach, rumach i aperitifach, czyli m.in. Absolut i Havana Club. Firma zatrudnia ok. 18500 osób globalnie, z których ok. 4000 pracuje we Francji. Restrukturyzacja ma zakończyć się do końca roku finansowego 2029, z celem redukcji kosztów sięgających 1 mld euro. Nową strukturę Pernod Ricard planuje się wdrożyć już w IV kwartale 2025, począwszy od części administracyjnej.
Działania oszczędnościowe podjęły też Moët Hennessy – zwolnienia na poziomie 13%, a Diageo zapowiada cięcia kosztów na poziomie 500 mln USD i sprzedaż części aktywów.