Crossfire Hurricane to nowa marka rumu stworzona przez zespół rockowy Rolling Stones, Universal Music Group i Socio Ventures. Nazwa rumu inspirowana jest początkowym tekstem piosenki zespołu „Jumpin’ Jack Flash”. Premiera rumu następuje po wydaniu pierwszego studyjnego albumu zespołu od 18 lat, „Hackney Diamonds”. Crossfire Hurricane jest tanim rumem (37 USD), mieszanką z Karaibów w wieku do 5 lat. Jak na pierwszy rum w historii Rolling Stones można było oczekiwać więcej.
Powiązane artykuły
Wydarzenia
Wesołych, spokojnych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych chwilami wytchnienia, ciepłem rodzinnych spotkań oraz […]
Wydarzenia
rynek
Jak informuje Portalspozywczy.pl, w okresie styczeń-wrzesień 2025 wartość sprzedaży alkoholi spadła o ok. 5%, a […]
Wydarzenia
bourbon, destylarnie, rynek, whiskey amerykańska
Świat obiegła niespodziewana wiadomość, gigant amerykańskiej whiskey, należąca do Suntory Global Spirits destylarnia James B. […]
Wydarzenia
prawo, rynek
18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]
Wydarzenia
rynek
CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]
Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]
Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]
Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.