Saska na podium Pereł Rynku FMCG 2018

Dwa produkty marki Saska należącej do Stock Polska uplasowały się na podium tegorocznej edycji badania „Perły Rynku FMCG”. Saska Wiśnia z Nutą Rumu zajęła I miejsce w kategorii wódki czyste i smakowe, zdobywając nagrodę Perła Rynku FMCG 2018 – złoto, zaś Saska Pigwa zajęła miejsce II zdobywając odpowiednio srebro w tej samej kategorii. Celem przyświecającym całej akcji było wyłonienie najlepszych innowacji roku w branży FMCG.


Badanie „Perły Rynku FMCG” jest organizowane przez „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne” od 2006 roku i jest największym tego typu projektem na rynku. W tym plebiscycie branżowym rokrocznie bierze udział ponad czterysta nowych produktów, w różnych kategoriach spożywczych i chemicznych, a na podium trafiają te najlepiej rokujące. Wyboru dokonuje jury, składające się z przedstawicieli największych spożywczych sieci handlowych.
– Bardzo dziękujemy za wyróżnienie naszej marki. Jesteśmy świadomi, że w Saskiej drzemie ogromny potencjał, a docenienie tego przez ludzi z branży jest potwierdzeniem słuszności naszych działań. To również zachęta do tego, aby dalej pracować nad rozwojem marki i poszerzać portfolio jej produktów. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, którym nas obdarzono, i to podwójnie – mówi Mateusz Banach, brand manager marki Saska.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!
Zniżka EARLY BIRD -10% do 31 marca.

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.