Marka Mionetto właśnie zainaugurowała akcję: „Lato 2024”. W największych sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły wakacyjne ekspozycje.
– Sezon letnich spotkań uważamy za otwarty! Mamy nadzieję, że marka Mionetto będzie ich nieodłącznym elementem. To wino na każdą okazję – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, szef działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska.
Mionetto to jedna z najważniejszych marek w portfolio Grupy Henkell Freixenet. Wino pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. To zdecydowany lider na polskim rynku prosecco – numer „1” jeśli chodzi o wartość sprzedaży. Badania wskazują, że Mionetto rośnie trzy razy szybciej niż cała kategoria prosecco.
Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego Mionetto Prosecco – można znaleźć także wersję rosé, biologico czy Mionetto Alcohol Free 0.0 %.