Do portfolio marki Lubelska dołączają dwie soczyste nowości, których bazą jest Lubelska Cytrynówka. Nowe warianty – Lubelska Cytrynówka z maliną oraz Cytrynówka z marakują są już dostępne w sklepach.

-– Lubelska Cytrynówka od dawna jest najlepiej sprzedającym się produktem w całej kategorii alkoholi smakowych. Cieszymy się, że ten kultowy trunek jest doceniany przez konsumentów, ale jednocześnie obserwujemy, jak rozwija się cała branża. Wśród nowości pojawiają się nie tylko niespotykane wcześniej monosmaki, ale również innowacyjne twisty i połączenia. Postanowiliśmy wykorzystać ekspercką pozycję Lubelskiej w dziedzinie cytrynówek i urozmaicić jej szerokie portfolio. Tak powstały dwie nowości, Lubelska Cytrynówka z maliną i Cytrynówka z marakują, które można już dostać w sklepach – mówi Magdalena Szatko, senior brand manager marki Lubelska w Stock Polska.
Obie nowości mają zawartość alkoholu 28%. Dostępne są w poręcznych formatach – 100 i 200 ml. W ramach kampanii promującej wprowadzone na rynek nowości zostały zaplanowane działania w digitalu, konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami, wsparcie w punktach sprzedaży, działania PR i współpraca z influencerami.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail