Spirits, Wydarzenia
wódka

Soplica Uszlachetniona

Soplica Uszlachetniona

Udostępnij:

Z końcem czerwca na rynku pojawi się nowy produkt CEDC, jest to połączenie czystej wódki z dodatkiem naturalnych owocowych destylatów – Soplica Uszlachetniona Jabłkiem i Soplica Uszlachetniona Śliwką. Jak rekomenduje producent, smaki nie są ostre, ale zyskują przyjemny aromat i wytrawny, delikatny posmak owoców.


– Po raz pierwszy wprowadzamy innowacje w rodzinie czystej wódki, Soplicy Szlachetnej – mówi Wioleta Chmielewska, junior brand manager marki Soplica. Badania konsumenckie wyraźnie pokazały, że konsumenci wódek poszukują nowości o wytrawnym, niesłodkim smaku. Nuty smakowe muszą być wyczuwalne, ale nie dominujące. Istotny jest też kolor płynu – powinien być przezroczysty.
W ciągu ostatnich trzech lat, marka zanotowała niemal dwukrotny wzrost. Rok 2016 Soplica zamknęła obejmując pozycję lidera segmentu wódek smakowych w Polsce. Soplica Szlachetna, czysta wódka tej marki, również nie pozostaje w tyle. Rok do roku notuje dwucyfrowe wzrosty, a jej sprzedaż stanowi już ponad 40% wolumenu całej rodziny Soplicy.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych Soplic wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Soplica Uszlachetniona Jabłkiem oraz Soplica Uszlachetniona Śliwką będą dostępne w sprzedaży od połowy czerwca wyłącznie w kanale handlu nowoczesnego w butelkach o pojemności 500 ml. Rekomendowana cena nowych Soplic to 22,49 zł.

 

Powiązane artykuły

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Alkohole dnia
sotol

Sotol z Durango, trzy odmiany agawy: texanum, cedrosanum, wheeleri. Zabutelkowany z mocą 43%. Marka należy […]

Degustacje
degustacje, whisky

18 grudnia Dom Whisky zaprasza o godz. 18.00 na degustację „Torfowa whisky – niejedno ma […]

Wydarzenia
rynek
TuttoFood 2026 w Mediolanie zapowiada rekordową frekwencję, rosnący udział zagranicznych wystawców oraz silną reprezentację międzynarodową, w tym sekcję Beverage i Mixology Experience.
Alkohole dnia
tequila

Delikatny aromat – słodycz miodu, ziemistość, delikatna nuta korzenna, cynamonowa, kwiatowa, różana, słodka morela, mango. […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.