Soplica Uszlachetniona

Z końcem czerwca na rynku pojawi się nowy produkt CEDC, jest to połączenie czystej wódki z dodatkiem naturalnych owocowych destylatów – Soplica Uszlachetniona Jabłkiem i Soplica Uszlachetniona Śliwką. Jak rekomenduje producent, smaki nie są ostre, ale zyskują przyjemny aromat i wytrawny, delikatny posmak owoców.


– Po raz pierwszy wprowadzamy innowacje w rodzinie czystej wódki, Soplicy Szlachetnej – mówi Wioleta Chmielewska, junior brand manager marki Soplica. Badania konsumenckie wyraźnie pokazały, że konsumenci wódek poszukują nowości o wytrawnym, niesłodkim smaku. Nuty smakowe muszą być wyczuwalne, ale nie dominujące. Istotny jest też kolor płynu – powinien być przezroczysty.
W ciągu ostatnich trzech lat, marka zanotowała niemal dwukrotny wzrost. Rok 2016 Soplica zamknęła obejmując pozycję lidera segmentu wódek smakowych w Polsce. Soplica Szlachetna, czysta wódka tej marki, również nie pozostaje w tyle. Rok do roku notuje dwucyfrowe wzrosty, a jej sprzedaż stanowi już ponad 40% wolumenu całej rodziny Soplicy.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych Soplic wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Soplica Uszlachetniona Jabłkiem oraz Soplica Uszlachetniona Śliwką będą dostępne w sprzedaży od połowy czerwca wyłącznie w kanale handlu nowoczesnego w butelkach o pojemności 500 ml. Rekomendowana cena nowych Soplic to 22,49 zł.

 

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.