Spacerowa smakowa w Aldi

Aldi rozszerzyło ofertę swojej marki Spacerowa o trzy smakowe napoje spirytusowe, które powstają w AWW (czysta Spacerowa 38% to produkt BZK-Alco, w sprzedaży od 2019 roku). Jak smakują? Sprawdziłem. Na tle konkurencji w tym przedziale cenowym wypadają przyzwoicie.

Spacerowa Cytryna (30%)
Cytrynowa jest klasycznie nieklarowna, zapach dość naturalny, przyjemnie kwaskowy – skórka i sok, kandyzowana skórka. Smak słodko-kwaśny, lemoniada cytrynowa. W finiszu dochodzi też troszkę goryczki albedo cytryny. W swojej klasie wypada dobrze.
2.5/5
18/18,5/18/2,5=57

Spacerowa Pigwa (30%)
Przyjemny, dość naturalny zapach pigwy – kwaskowo-miodowy, wchodzący w rejestry brzoskwini. W smaku wytrawna pigwa, cytrusy, morele, miód, orzechy. Kwaskowy, pigwowy finisz. Sporo cukru, ale nie nadmiernie.
2.5/5
18,5/18/18/2,5=57

Spacerowa Wiśnia (30%)
W zapachu sporo kwasowości soku z wiśni i nie tak dużo pestki, jak w wielu innych wiśniówkach z tej półki. Pachnie jak wiśniówka, a nie jak tanie amaretto. Jest też słodka pudrowość, jak cukier puder. Smak mało soczysty, mało owocowy. A w finiszu bardzo dużo migdałów, marcepanu, strasznie słodko. Niestety, wszystkie wiśniówki z segmentu ekonomicznego smakują podobnie.
1/5
15,5/7/7/0,5=30

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.