Spadek sprzedaży Grupy Belvedere

Grupa Belvedere odnotowała w ciągu dziewięciu pierwszych miesięcy 2014 roku spadek sprzedaży netto o 9,5%. Belvedere jest w świecie trzecim graczem pod względem produkcji i sprzedaży francuskich win i napojów spirytusowych. Na rynku francuskim spadek sprzedaży netto wynosi 6%, w Polsce spadek o 10%. W USA sprzedaż jest stabilna, bez wahnięć w górę czy w dół. Brazylijczycy mocniej zainteresowali się markami z portfolio Belvedere, gdyż sprzedaż wzrosła aż o 8,7%. Natomiast największy sukces odnotowano na Litwie, tam sprzedaż wzrosła o 30%, ale w Chinach, z powodu cięć oszczędnościowych, poniesiono klęskę. Przedstawiciele firmy zapowiadają, że w grudniu br. rozpoczną wdrażanie planu strategicznego, mającego na celu kompleksowe wykorzystanie potencjału sztandarowych marek firmy.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.