Destylarnia Tomatin wypuściła limitowaną edycję trzech single maltów nazwaną The Sherry Collection. Pokazuje wpływ różnych beczek na whisky, wykorzystano do finiszowania beczki po: sherry manzanilla, palo cortado i pedro ximénez. Wszystkie zabutelkowano z mocą 46%. W przypadku Manzanilla Edition sugerowana cena detaliczna to 65 GBP, została wydestylowana w 2014 roku i była finiszowana w beczkach manzanilla przez dwa lata, Palo Cortado Edition to cena ok. 95 GBP, była finiszowana przez trzy lata w beczkach po palo cortado, a wydestylowana w 2008 roku. Najstarsza i najdroższa w serii jest Pedro Ximénez Edition w cenie ok. 150 GBP, zabutelkowana w wieku 17 lat, w tym ośmioletnie wykończenie w beczkach PX. Polskim dystrybutorem Tomatin jest Ambra/Distillers Limited.
Wydarzenia
single malt, whisky szkocka
Tomatin trzy razy po sherry
Powiązane artykuły
Wydarzenia
prawo, rynek
18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]
Wydarzenia
rynek
CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]
Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]
Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]
Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Wydarzenia
gin, muzeum
Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]
Wydarzenia
rynek
TuttoFood 2026 w Mediolanie zapowiada rekordową frekwencję, rosnący udział zagranicznych wystawców oraz silną reprezentację międzynarodową, w tym sekcję Beverage i Mixology Experience.