W lutowej gazetce Kauflandu pełno serc. Na okładce czerwień i czerń, Jack Daniel’s w cenie 87,99 zł za 0,7 l i dwie szklanki – w sam raz na romantyczny wieczór we dwoje. Jakby przyszło spędzić go samemu, to jest Finlandia za 39,99 zł 0,7 l. A jakby przyszło spędzić całkiem na smutno, to na okładce obok whiskey i wódki, Kaufland promuje piwo Koźlak tańsze o złotówkę, więc w przypływie rozpaczy można wypić więcej Koźlaków.
Dużo stron, mało treści, po 2-3 butelki na stronie, piwo, wino, wódka. Nas interesuje to, co mocne. Z wódek czystych promowane są: Żołądkowa de Luxe, Bols, Extra Żytnia, Smirnoff Black, Ogiński. Na półkach sklepu jest tego dużo więcej, a ceny Kaufland ma atrakcyjne (przykładowo – Extra Żytnia 0,5 l za 17,85 zł). Na stronie obok Campari (49,99 zł butelka 0,7 l) Kaufland reklamuje syrop trzcinowy i przepis na Campari Mojito. Z likierów są tu reklamowane: Jägermeister, Baileys, Lubelska w różnych wariantach, Edelkirsch (w Kauflandzie sprzedawany jako wino czerwone słodkie!). Z brown spirits mamy: Dewar’s 12YO, Bulleit Rye, Johnnie Walker Red Rye Finish, Johnnie Walker Red Label, Hennessy Fine, Dimple Golden Selection, Vecchia Romagna. Ceny bardzo dobre, przykładowo – włoski klasyk, Vecchia Romagna, 0,7 l za 47,99 zł. Gordon’s Gin 0,7 l za 49,99 zł to już może nie taka okazja, ale zastanowić się warto. Reszta oferty to głównie wina, wśród których Carlo Rossi jest jednym z droższych (sic!).