Walentynkowe ekspozytory Mionetto

W największych sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska z marką prosecco Mionetto. Obok klasycznego Mionetto Prosecco, także Mionetto 0%.

– Nasze Mionetto w walentynkowej odsłonie, bo ozdobione kokardą, to zarówno idealny prezent, jak i dopełnienie romantycznej kolacji. Marka Mionetto tworzy ideał świętowania i robi to aż od 1887 roku, mamy więc spore doświadczenie – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, szefowa rozwoju Działu Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska.

Z najnowszych danych firmy NielsenIQ wynika, że marka Mionetto Prosecco to numer 1 w Polsce, z rosnącym udziałem wartościowym w rynku (25,4%) i dynamiką trzykrotnie wyższą od całej kategorii prosecco (wynik firmy na pozycji drugiej to 11,6%).

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.