Webinar z Wolf & Oak

4 lutego w Muzeum Polskiej Wódki odbyło się pierwsze z cyklu spotkań z inwestorami Wolf & Oak Distillery S.A. Spotkanie było transmitowane na żywo w formie webinaru, z udziałem żywo zainteresowanej publiczności. On-line transmisję oglądało ok. 300 osób. Pytania dotyczyły zarówno spraw finansowych, jak i związanych z produkcją i dystrybucją alkoholi Wolf & Oak. Obecnie trwa remont starej gorzelni w Stanicy, gdzie będzie destylarnia, przestrzeń degustacyjno-szkoleniowa, restauracja i mały hotel. Tymczasem firma rozpoczyna destylację na własnym sprzęcie, który ulokowała w firmie Nalewki Kresowe.

Emocje budził kraftowy charakter produkcji Wolf & Oak, czy uda się połączyć biznesowy rozwój z limitowanym i ręcznym charakterem produkcji. – To na pewno się nie zmieni – mówił Michał Płucisz. – Jeśli nasz projekt destylarni w Stanicy odniesie sukces, to prędzej otworzymy kolejną destylarnię, specjalizującą się w innych rodzajach alkoholu, niż zaczniemy cokolwiek robić w skali przemysłowej. Pytany o konkurencję, Michał Płucisz odpowiedział: – Inni kraftowi producenci nie są naszymi konkurentami, rozwijamy się wspólnie, razem budujemy rynek, razem przekonujemy do naszych produktów klientów. Jeśli ktoś jest konkurentem, to duże firmy, które próbują wykorzystać modę na kratowe produkty, wprowadzając na rynek tanie i gorszej jakości wyroby. W spotkaniu Michała Płucisza wspomagali Grzegorz Szymczyk i Jarosław Lech, moderatorem był Łukasz Gołębiewski.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.