William Grant & Sons inwestuje w Polsce

William Grant & Sons rozszerza działalność marketingową w Polsce i otwiera biuro w ramach strategii rozwoju marek Glenfiddich i The Balvenie. Celem jest też zacieśnienie współpracy z wieloletnim partnerem – CEDC – w zakresie wspierania marek z szerszego portfolio produktów firmy, obejmującego Grant’s i Tullamore D.E.W.

– Inwestycja jest odzwierciedleniem rosnącej obecności segmentu prestiżowego na rynku oraz naszych ambicji, aby do 2025 roku stać się liderem w kategorii whisky luksusowej. Rozszerzenie działalności pozwoli nam również na dalsze budowanie długoterminowych relacji z naszymi partnerami biznesowymi i ich wymagającymi konsumentami – mówi Adam Mikołajczyk, dyrektor regionalny na Europę Wschodnią w William Grant & Sons.
William Grant & Sons to m.in.: single malt Glenfiddich i Balvenie, trzecia co do wielkości na świecie szkocka whisky blended – Grant’s, a także: Hendrick’s Gin, Sailor Jerry, Tullamore D.E.W., Monkey Shoulder i Drambuie.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.