Zasady konkursu są niezwykle proste. Wystarczy kupić butelkę Mionetto, zrobić zdjęcie, na którym pokażemy, co sprawia, że czujemy się jak gwiazda, po czym wypełnić formularz i zarejestrować się w konkursie, dodając swoje „gwiazdorskie” zdjęcie.
Nagrodą główną jest voucher do biura podróży o wartości 5 tys. zł, który pozwoli na zrealizowanie wyprawy do Wenecji – kolebki karnawału. Do wygrania są także eleganckie szaliki i zestawy Mionetto.
– Pamiętajmy, że nasza linia Mionetto to nie tylko Mionetto Prosecco – zwraca uwagę Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – Na sklepowych półkach znaleźć można m.in. niezwykle popularne Mionetto 0%, Mionetto Asti czy Mionetto Aperitivo. Wachlarz możliwości i smaków jest więc naprawdę szeroki. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić dowolny wariant naszego produktu– mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.Konkurs trwa od 18.12.2023 r. do 31.01.2024 r. Wszystkie szczegóły oraz regulamin dostępne są na dedykowanej stronie: www.mionetto-konkurs.pl.
Mionetto Prosecco pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu. Mionetto jest też znakomitą bazą do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu.
Z najnowszych danych firmy NielsenIQ wynika, że marka Mionetto Prosecco to numer 1 w Polsce, z rosnącym udziałem wartościowym w rynku (25,4%) i dynamiką trzykrotnie wyższą od całej kategorii prosecco (wynik firmy na pozycji drugiej to 11,6%).
Za co kochamy prosecco? – Tu nie chodzi tylko o smak, który zresztą idealnie wpisuje się w oczekiwania klientów, ale o wszystkie emocje związane z tym winem. Ważna tu jest cała „otoczka”, rytuał. Prosecco jest towarzyskie, stylowe i kojarzy się z włoskim umiłowaniem życia – tak fenomen prosecco tłumaczy Tomasz Potrzebowski.
– Już co trzeci wypijany litr wina musującego to właśnie tzw. włoskie bąbelki. Pod względem wartości sprzedaży są jeszcze bardziej istotną grupą, bo odpowiadają za ponad 45% sprzedaży win musujących. Wydaliśmy na nie w ciągu ostatnich 12 miesięcy blisko 396 mln PLN, o 15,9% więcej aniżeli rok wcześniej. Kupiliśmy ich także więcej, bo aż o 7,5%, co w czasach wysokiej inflacji, kiedy konsumenci rezygnują z alkoholu, aby radzić sobie z domowym budżetem, jest bardzo dobrym wynikiem – mówi Anna Wagner.
Najnowsze badania firmy NielsenIQ potwierdzają także obserwacje producentów: niezwykła popularność win musujący sprawia, że branża coraz mniej zależna jest od sprzedaży w okresie świąteczno-noworocznym.
– Nadal jednak sam tylko grudzień odpowiada za ok 20% wartości i wielkości sprzedaży. Prosecco jest jednak jednym z tych gatunków, któremu najbliżej do miana alkoholu, które jest kupowane przez cały rok. Grudzień w jego wielkości sprzedaży odpowiada za jedynie 13,9% – podsumowuje Anna Wagner.