Należąca do Pernod Ricard marka Jameson Irish Whiskey odświeżyła design swojej oryginalnej zielonej butelki. To pierwsza z serii aktualizacji opakowań w portfolio Jameson, które zostaną wprowadzone w dalszej części roku, w tym jesienią w butelkach Crested i Distiller’s Batch. Jameson Single Pot Still otrzyma nową nazwę wraz z nowym designem.
Nowa butelka Jameson wyróżnia się jaśniejszą paletą kolorów, która lepiej prezentuje się na półce, bardziej wyrafinowanym logo i „wyrazistymi elementami dotykowymi”. Jameson twierdzi, że te elementy podkreślają wysoką jakość marki, jednocześnie zachowując jej przystępność. Marka zwiększyła również pokrycie butelki folią oraz wprowadziła lakiery teksturowane, tłoczenia i mikrotłoczenia. Midleton, siedziba Jameson w hrabstwie Cork, zostało po raz pierwszy wyróżnione na etykiecie. Napis Crafted for Smoothness at the Midleton Distillery widnieje teraz na przedniej etykiecie, nawiązując do miejsca produkcji Jameson.
Odświeżona butelka zachowuje klasyczny wygląd Jameson. Firma podkreśliła: „To nowy wygląd, ale nie da się go pomylić; to musi być Jameson”.
Chociaż butelka Jamesona przechodziła przez lata drobne zmiany, były one subtelne, a styl opakowania pozostał spójny. Marka stwierdziła, że nowy projekt „odzwierciedla drogę z destylarni Jameson przy Bow Street, która rozpoczęła działalność ponad 200 lat temu, do Midleton w 1975 roku”.
Nowa, oryginalna butelka będzie dostępna we wszystkich formatach, w tym 700 ml, 750 ml, 1 l i 50 ml.