Żołądkowa Gorzka 200

W sprzedaży pojawiły się limitowane butelki marki Żołądkowa Gorzka z liczną 200, wskazującą na 200 lat tradycji. Sama marka narodziła się w Polmosie Lublin w 1950 roku, ale bazowała ona na wcześniejszych lokalnych recepturach. Najstarsza z nich ukazała się drukiem w 1822 roku w „Kalendarzu Lubelskim”, była to receptura wykorzystująca macerowane gorzkie pomarańcze, Citrus Aurantium. Stała się ona inspiracją dla twórców Żołądkowej Gorzkiej, z tej okazji dostępna jest w miedzianej edycji limitowanej.

– Jako jedyna duża marka alkoholu na polskim rynku Żołądkowa Gorzka cały czas oparta jest na maceracji owoców i ziół. Opiera się na dwóch podstawowych maceratach – gorzkie pomarańcze z Haiti i goździki – mówił Janusz Trendewicz podczas warsztatów w warszawskim ArtBistro, które zorganizowano 21 kwietnia. Była to okazja, by korzystając z oryginalnych nalewów i maceratów Żołądkowej Gorzkiej skomponować własny likier.
– Dla konsumentów przygotowaliśmy w tym roku wyjątkową limitowaną edycję butelki – została pokryta miedzianym wykończeniem ze staropolską ryciną, nawiązującą do historii receptury. Tym samym, podkreślamy wyjątkowy proces wytwarzania, zgodny z tradycją maceracji. Mamy nadzieję, że konsumenci będą świętować razem z nami – mówi Sławomir Kreczmański ze Stock Polska.
Kolekcjonerska edycja Żołądkowej Gorzkiej jest dostępna w dwóch najpopularniejszych wariantach smakowych – Tradycyjnym i z Miętą, w pojemnościach 500 ml.
Podczas warsztatów zaprezentowano tez dwa zupełnie nowe warianty smakowe Żołądkowa Gorzka Rześka Mango & Melon i Żołądkowa Gorzka Rześka Arbuz & Limonka, oba o mocy 28%.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.