Stock Polska wprowadziło na rynek orzeźwiające warianty smakowe marki Żubr, popularnego trunku z segmentu economy. Żubr Cytrynowy oraz Żubr Wiśniowy o zawartości 30% alkoholu jest dostępny w formacie 90 ml oraz 200 ml od początku lipca. Żubr jest obecnie brandem z największym wzrostem wolumenu w segmencie ekonomicznym. Sprzedaż produktu w bieżącym roku wzrosła aż o 57% w stosunku do analogicznego okresu w 2017 roku.
Współcześni konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole smakowe. W bieżącym roku sprzedaż w tej kategorii wzrosła o 10,4% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (61008 tys. litrów vs 55275 tys. litrów w 2017 roku). W przypadku tego segmentu popularnością cieszą się mniejsze formaty. Z danych agencji badawczej Nielsen wynika, że pojemności 100 ml oraz 200 ml stanowią 51% wolumenu i ciągle rośnie dynamika ich sprzedaży. W 2017 roku sprzedało się 29448 tys. litrów alkoholi smakowych w mniejszych formatach, a w bieżącym roku już o 14% więcej.