Zupełnie nowy Absolwent

Absolwent, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholowych w Polsce, powraca w zupełnie nowej odsłonie – to nie tylko nowe opakowanie, ale też nowy, lepszy smak.


Smukła butelka z nowoczesnymi grawerami z przodu i z tyłu, przezroczysta etykieta, nadająca opakowaniu lekkości, a także srebrna zakrywka, świetnie współgrająca z dolną etykietą i zapewniająca widoczność na półce – to najważniejsze cechy nowego Absolwenta.
– To co z pewnością przykuje uwagę konsumenta, to także odświeżony, powiększony logotyp o ciemno czerwonej barwie. Ale… najlepsze przed nami! W środku nowego opakowania kryje się zupełnie nowy płyn. Do jego produkcji używany jest wyłącznie polski spirytus, który nadaje Absolwentowi krystalicznie czysty smak. Jesteśmy przekonani, że produkt, który właśnie wchodzi na rynek, będzie miłą niespodzianką dla naszych konsumentów – mówi Klaudia Krupicz, brand manager marki Absolwent.
Wódka Absolwent, obecna na polskim rynku od 1995 roku, nieprzerwanie cieszy się dużą popularnością. Sprzedaż tego alkoholu sięgnęła już ponad miliarda butelek.
Wprowadzenie nowego Absolwenta opiera się na platformie komunikacji, której hasłem jest: „Zupełnie Nowy. Najlepsze przed nami!”. Kampanię wspierają materiały POS, komunikacja w prasie handlowej, na Facebooku oraz działania PR.
Nowy Absolwent dostępny jest od początku czerwca w rekomendowanych cenach: 100ml 5,79 zł; 200ml 9,99 zł; 500ml 21,59 zł; 700ml 32,99 zł.

 

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.