Żytniówka Chlebowa i Chrzanowa

Do portfolio Żytniówki od 1 lipca dołączają dwie zupełnie nowe czyste wódki z nutami smakowymi – chleba i chrzanu. Pierwsza została wzbogacona smakiem świeżego, żytniego chleba na zakwasie, a druga ma charakter bardziej wytrawny.


– Żytniówka Chlebowa i Żytniówka Chrzanowa opierają się na sile marki, polskim, żytnim spirytusie oraz pochodzeniu z najczystszego regionu Polski, czyli Podlasia. Nowe nuty smakowe, utrzymane w tradycyjnym tonie, z pewnością zyskają sobie wielu fanów. Wprost kojarzą się one z biesiadowaniem i zachęcają do spotkań przy suto zastawionym stole – mówi Magdalena Żołnowska, brand manager marki.
Żytniówka jest jedną z najszybciej rosnących wódek na świecie. Za jej sukcesy sprzedażowe na rodzimym gruncie odpowiadają warianty słodko-gorzkie oraz Żytniówka Czysta – lider sprzedaży w segmencie wódek ekonomiczych. Po ubiegłorocznych wprowadzeniach Żytniówki Gorzkiej z Pigwą i Żytniówki Gorzkiej z Pomarańczą, a także odświeżeniu linii opakowań i komunikacji marki, nadszedł czas na rozszerzenie portfolio Żytniówki Czystej.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych Żytniówek wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi pakietami sprzedażowymi w sklepach oraz komunikacją w prasie handlowej. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to: 100 ml – 4,99 zł, 200 ml – 9,25 zł i 500 ml – 20,49 zł.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.