W ramach kontynuacji kampanii „Tak to Robię” 10 maja na sklepowe półki trafiła całkowicie odmieniona butelka Ballantine’s Finest. Za projekt odpowiada kalifornijski artysta – Joshua Vides. Butelka dostępna jest w limitowanych ilościach, w sklepach na terenie całej Polski do wyczerpania zapasów. Jest to element kampanii globalnej, zaadaptowany na rynek Polski. Markę wspiera komunikacyjnie agencja VMLY&R, za działania specjalne i PR-owe odpowiada newonce.media, a za część aktywacyjną agencja Look-up. Rekomendowana cena butelki to 52,99 zł.
Spirits, Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Ballantine’s w limitowanej czarno-białej odsłonie
Powiązane artykuły
Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka
Zabutelkowana w październiku 2025 roku z mocą 55%, whisky najpierw cztery lata spędziła w beczkach […]
Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka
Zabutelkowana we wrześniu 2025, już 28. edycja Springbank 12YO CS. Leżakowana wyłącznie w beczkach po […]
Degustacje, Degustujemy
degustacje
Podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można wziąć udział w limitowanej degustacji jednej z Beczek […]
Lektury
recenzje, wino
Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]
Wydarzenia
rynek
CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]
Alkohole dnia
grappa
Zrobiona z mieszanki różnych wytłoczyn po produkcji win, leżakowana w beczkach z francuskiego dębu. Butelkowana […]
Degustacje
degustacje, koniak, likier
8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]
Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]