Ballantine’s w limitowanej czarno-białej odsłonie

W ramach kontynuacji kampanii „Tak to Robię” 10 maja na sklepowe półki trafiła całkowicie odmieniona butelka Ballantine’s Finest. Za projekt odpowiada kalifornijski artysta – Joshua Vides. Butelka dostępna jest w limitowanych ilościach, w sklepach na terenie całej Polski do wyczerpania zapasów. Jest to element kampanii globalnej, zaadaptowany na rynek Polski. Markę wspiera komunikacyjnie agencja VMLY&R, za działania specjalne i PR-owe odpowiada newonce.media, a za część aktywacyjną agencja Look-up. Rekomendowana cena butelki to 52,99 zł.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.