Warszawskie Lotnisko Chopina wzbogaciło się o nowy koncept handlowy, pierwszy i jedyny taki – Bar Prosecco. To efekt współpracy dwóch liderów w swoich branżach: firmy Henkell Freixenet Polska i Lagardère Travel Retail w Polsce.
Prosecco Bar znajduje się na Lotnisku Chopina, w strefie Schengen, tuż przy bramkach wyjść do samolotów. Został zaprojektowany w nowoczesny sposób, stanowiąc doskonały przykład elastycznego wykorzystania przestrzeni handlowej. Dzięki swojej nowatorskiej formie, idealnie wkomponowuje się w przestrzeń terminala, zapewniając pasażerom łatwy dostęp oraz komfortowe miejsce do relaksu. Design lokalu nawiązuje do eleganckiej identyfikacji wizualnej marki Mionetto, łącząc drewniane elementy w czarnym i pomarańczowym kolorze, co nadaje lokalowi nowoczesny, ale jednocześnie przytulny charakter.
– Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce dla tego typu lokalu – mówi Anna Sakalakis, zastępca dyrektora ds. eksportu w firmie Henkell Freixenet Polska. – Lotnisko to najczęściej początek mniejszej lub większej przygody: wylotu na wakacje czy na spotkanie biznesowe. Chcemy być częścią tego doświadczenia. Oferujemy wylatującym z Okęcia miejsce, w którym można usiąść, zrelaksować się, poczuć klimat nadchodzących wakacji… A wszystko to zgodnie z filozofią naszej firmy – „Celebruj życie!”Na podróżujących czekają produkty z bogatej oferty firmy Henkell Freixenet Polska. To przede wszystkim Mionetto Prosecco, czyli lider kategorii prosecco na rynku polskim, marka o międzynarodowym zasięgu. Pozycją wręcz obowiązkową i doskonałym towarzyszem dla Mionetto Prosecco jest Mionetto Aperitivo, które pozwala na przygotowanie modnego pomarańczowego spritza. Oba produkty są także dostępne w wersji 0%.
Menu Prosecco Baru obejmuje także hiszpańską cavę, wyselekcjonowane wina spokojne oraz napoje ready-to-drink. Ofertę uzupełniają produkowane w Polsce likiery jajeczne Dalkowski oraz gin Lubuski.
– To kolejny, ważny krok w realizacji strategii biznesowej – przyznaje AnnaPawłowska-Kruzińska, szefowa działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – Naszym priorytetem jest budowanie świadomości marki i poszukiwanie nieoczywistych punktów styku. Lotnisko Okęcie jest strategiczną lokalizacją. Cieszymy się, że ta współpraca przyniosła taki sukces. Partnerstwo z firmą, z którą łączą nas podobne wartości – pasja, kultywowanie tradycji, dążenie do doskonałości, to dla nas prawdziwa przyjemność i zaszczyt.
– Nasze partnerstwo z Henkell Freixenet Polska udowadnia, że tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy – podkreśla Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce. – Dzięki wieloletniemu, globalnemu doświadczeniu możemy skutecznie pozycjonować produkty naszych partnerów w prestiżowych lokalizacjach. Z drugiej strony, zawsze jako priorytet traktujemy korzyści dla naszych klientów – dzięki tego typu strategicznym partnerstwom, możemy zaoferować im dostęp do wysokiej jakości, często unikalnych produktów, które odzwierciedlają polskie i międzynarodowe tradycje.