Batalia o opakowanie alkoholi

Konsekwencją politycznej burzy wokół alko-tubek i marki VooDoo Monkey są zapowiedzi zmian przepisów dotyczących opakowań alkoholi. Barbara Nowacka, minister edukacji, zapowiada, że złoży wniosek o zmianę przepisów tak, aby opakowania alkoholu nie były podobne do produktów dla dzieci oraz w ogóle nie kojarzyły się z przyjemnością.

Czy będą wytyczne jak ma wyglądać etykieta alkoholu, by była odpowiednio siermiężna? Może jeden wzór dla wszystkich, jak w czasach Polskiego Monopolu Spirytusowego, kiedy wódki czyste były znakowane tak samo? Nawet wówczas jednak likiery i wódki smakowe mogły mieć nazwy i grafiki fantazyjne. Czy dyskusja obejmie też nazwy? Bo czy np. nazwa wódki Spacerowa nie kojarzy się z przyjemnością? Polityczna nadgorliwość, jak zwykle więcej przyniesie strat niż korzyści.

Tak wyglądały etykiety PMS.

Zostaw komentarz

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.