28 września Grupa Fenjiu Group przeprowadziła coroczną uroczystość zabutelkowania alkoholu w Fenyang, w prowincji Shanxi, która zgromadziła tysiące zainteresowanych. Jest to wysokiej jakości baijiu, czyli tradycyjny chiński trunek. Pierwsza partia 100 butelek limitowanej edycji fenjiu z 2017 roku została wyeksponowana w specjalnym obszarze wystawowym, zwanym ścianą stu win, gdzie można było nabyć trunek. Na każdej butelce alkoholu wyryto inną frazę lub powiedzenie w języku chińskim spośród zwrotów zatwierdzonych przez specjalne jury, które wybrało zdania z propozycji nadesłanych drogą internetową przez tysiące koneserów fenjiu. Cała partia limitowanej edycji alkoholu szybko znalazła nabywców jeszcze tego samego dnia.
Butelka zawierająca 10 l pierwszego fenjiu z 1987 roku została zakupiona przez znanego chińskiego przedsiębiorcę, Jin Zhiguo, prezesa chińskiego operatora hipermarketów New Huadu Supercenter, za rekordową kwotę 3,2 miliona juanów.
Ten trzydziestoletni alkohol z dobrego rocznika jest bardzo poszukiwany ze względu na długi proces dojrzewania. Każda butelka z tej partii ma na boku podpisy 110-letniego chińskiego mistrza kupażowania, Qin Hanzhang, przewodniczącego grupy Fenjiu Group Li Qiuxi i dyrektora generalnego Tan Zhongbao. Dlatego też właśnie ta partia uważana jest za jedyny alkohol tego typu z aprobatą kilku wiodących postaci branży.
Uroczystość zabutelkowania była jednym z głównych elementów otwarcia wystawy światowej kultury wina 2017 Shanxi World Wine Culture Expo, która jest wielonarodowym wydarzeniem służącym wymianie doświadczeń. Inauguracyjna wystawa, której większość sesji odbyła się w budynkach należących do grupy Fenjiu Group, przyciągnęła prawie wszystkich chińskich producentów baijiu i tradycyjnych alkoholi. Wydarzenie to ma symbolizować początek obecności i ekspansji chińskiego alkoholu baijiu na rynkach międzynarodowych.