Z początkiem czerwca Soplica pojawi się na sklepowych półkach z nową linią smakową, w trzech innowacyjnych wariantach, doskonałych na sezon wakacyjny. Nowe smaki Soplicy: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina, to rześkie alkohole łączące lekki, orzeźwiający smak cytryny z popularnymi wśród polskich konsumentów owocami i ziołami.


– Soplica ma już ponad 30% udziału w segmencie wódek smakowych i pozostaje jego niekwestionowanym liderem. Jednak ze względu na nalewkowy charakter marki, Soplica uchodzi za produkt sezonowy, chętniej wybierany przez konsumentów w chłodniejszych miesiącach – mówi Klaudia Krupicz, senior brand manager Soplicy.
Nowe Soplice Cytrynowe uzupełnione zostały o starannie wybrane smaki tradycyjnych polskich ziół i owoców: orzeźwiającej mięty, aromatycznych i cierpkich owoców pigwy oraz słodkich, soczystych malin. To połączenie zapewnia im kwaskowaty, rześki smak. Lekki charakter nowych wariantów Soplicy podkreślony jest też zmianami opakowania. Niezmienny pozostaje kształt butelki Soplicy a także logotyp marki. Odrębność nowej linii podkreślają duże, centralnie umieszczone cytryny oraz lekkie, rycinowe grafiki na dole etykiet, odwołujące się do drugiego smaku dopełniającego bazowy.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych, orzeźwiających wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową, letnimi eventami i działaniami PR. Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail