Soplica poszerza swoje portfolio. W drugiej połowie maja na rynku zadebiutuje Soplica Jabłkowa. – Nieustannie wsłuchujemy się w głosy naszych konsumentów. Dlatego też, w odpowiedzi na ich liczne prośby, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowego wariantu o tradycyjnym smaku polskich, dojrzałych jabłek. Wierzymy, że nowa Soplica Jabłkowa będzie wspaniałym uzupełnieniem naszego szerokiego portfolio, a także idealną propozycją na letni sezon – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Soplica.
Od 2016 roku Soplica jest liderem rynku wódek smakowych, a co trzecia butelka z tego segmentu kupowana przez polskich konsumentów to Soplica. Wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach i działaniami PR. Rekomendowana cena nowych Soplic to: 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.