Finlandia w nowej butelce

W czerwcu do sprzedaży trafiła wódka Finlandia w nowych butelkach. Inspiracją dla najnowszej odsłony wódki były natura oraz fiński design. Projekt kontynuuje, trwającą ponad pół wieku, tradycję opakowań z motywem topniejącego lodu, zachowując delikatne żłobienia. Nowością jest granatowy kolor nakrętki, banderoli na szyjce oraz etykiety, która teraz umieszczona została w nowym, bardziej widocznym miejscu. Ponadto na froncie butelki pojawiają się grawerowane renifery, a na etykiecie miedziane słońce – elementy symbolizujące nieskazitelnie czystą naturę, wskazujące równocześnie na miejsce, w którym produkowana jest wódka.

1 komentarz do “Finlandia w nowej butelce”

  1. Robert Pawelski

    Pisze Pan nowy wygląd tej wódki. Mi jednak ona przypomina Finlandię sprzed trzydziestu lat, oprócz butelki, a umieszczenie etykiety na dole jest dla mnie jest złym pomysłem, ale zapewne jednak specjaliści od marketingu wiedzą lepiej.

Komentarze są wyłączone.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.