Spirits, Wydarzenia
bourbon

Jim Beam ujawnił swój nowy wizerunek

Jim Beam ujawnił swój nowy wizerunek

Udostępnij:

Jim Beam ogłasza pierwszą w historii marki zmianę wizerunku butelek. Numer jeden na rynku bourbon whiskey prezentuje odświeżone, przeprojektowane opakowanie oraz innowacyjny produkt – podwójnie beczkowany Jim Beam Double Oak, o którym już pisaliśmy w naszym serwisie.

Zmiany w wizerunku butelek Jim Beam’a zostały wprowadzone po raz pierwszy od dziesięcioleci. Na nową stylistykę składa się nie tylko kształt butelek, ale też etykiety, drukowane na wyższej jakości papierze, z eleganckimi wykończeniami w złotej folii oraz matowymi detalami. Na każdej z etykiet znalazły się odnowione fotografie potomków założyciela. Konstrukcje butelek z linii premium posiadają bardziej prostokątne, odważne kształty, precyzyjne detale, zdobione obramowania oraz unikalne zamknięcia.
Dystrybucją produktów Jim Beam w Polsce zajmuje się firma Stock Polska.

 

Powiązane artykuły

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Alkohole dnia
absynt

Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Alkohole dnia
sotol

Sotol z Durango, trzy odmiany agawy: texanum, cedrosanum, wheeleri. Zabutelkowany z mocą 43%. Marka należy […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.