Koktajlowa nowość – Dorato Blackcurrant

Dorato wprowadza na rynek nowość: Dorato Blackcurrant o smaku czarnej porzeczki. Inspiracją do jej stworzenia był znany i lubiany francuski aperitif – koktajl Kir Royale. To największa premiera marki od kilkunastu lat.

Rynek win musujących jest w rozkwicie – w ostatnim roku urósł wartościowo o ponad 18%, co czyni go jedną z najszybciej rosnących kategorii alkoholowych. Według deklaracji konsumenci w Polsce wypijają już 475 ml takiego wina miesięcznie (w porównaniu do 244 ml jeszcze w 2014 roku). Kupujący poszukują nowych smaków i wariantów, a „bąbelki” stały się nieodłącznym elementem spotkań – nie tylko podczas uroczystych celebracji, jak wesela czy bale sylwestrowe, ale również niezobowiązujących okazji towarzyskich w mniejszym gronie. Ponadto coraz częściej wybieramy wina w wariantach smakowych – na takie trunki wydaliśmy w zeszłym roku już przeszło dwieście milionów złotych (o 16% więcej niż w 2018 roku) – to tyle, ile łącznie na gin i rum.
Marka Dorato powstała wtedy, gdy w Polsce odbyły się pierwsze po II wojnie światowej w pełni demokratyczne wybory do Sejmu i Senatu. Dorato Blackcurrant stworzone zostało na podstawie oryginalnej receptury z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek. – To nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po smakowe warianty alkoholi, doceniają elegancję wina i poszukują smakowitych lekkich propozycji koktajlowych. Jesteśmy pewni, że tak samo jak klasyczne warianty, Dorato Blackcurrant odniesie sukces i będzie towarzyszyło naszym klientom przy wielu okazjach – mówi Tomasz Pawlicki, senior brand manager Ambra Brands.
Dorato Blackcurrant będzie dostępny jeszcze w kwietniu. Cena sugerowana produktu to 14,49 zł.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.