Spirits, Wydarzenia
rynek, wódka

Łagodna, węglem filtrowana

Łagodna, węglem filtrowana

Udostępnij:

Żubrówka Czarna wprowadza nową, uspójnioną komunikację. Wraz z nowym konceptem kreatywnym będzie teraz eksponować najważniejsze atrybuty marki, które wyróżniają ją spośród innych wódek super premium na rynku.


– Wraz z początkiem drugiej połowy roku Żubrówka Czarna pojawi się na rynku z nowym, chwytliwym hasłem „Łagodna, węglem filtrowana”, podkreślającym jej delikatny smak oraz unikalną metodę filtracji węglem drzewnym dębowym – mówi Maciej Kwaśniewski, brand manager Żubrówki Czarnej. – Poza głównym hasłem, komunikacja marki opierać się będzie także na trzech, wyrazistych elementach, które są najważniejsze dla tożsamości Żubrówki Czarnej i jednocześnie przekładają się na jej wysoką jakość: najlepszej, selekcjonowanej, polskiej pszenicy, krystalicznie czystej wodzie z białowieskich źródeł oraz wspomnianej już wcześniej filtracji. Dzięki temu łatwiej będzie nam wyjaśnić konsumentom, co sprawia, że Żubrówka Czarna jest wyjątkowa i co przyczynia się do jej najwyższej jakości.
Nowa komunikacja Żubrówki Czarnej wspierana będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Dodatkowo wspierana będzie działaniami PR i komunikacją w prasie handlowej. Za koncept kreatywny relaunchu odpowiada agencja Syzygy Warsaw. Graficzne opracowanie kampanii powstało w studiu Ars Thanea. Za działania w kanałach social media odpowiada natomiast agencja K2.
Wprowadzona na rynek w ubiegłym roku Żubrówka Czarna z miejsca stała się hitem w mocno konkurencyjnym segmencie najbardziej luksusowych wódek super premium. W ciągu trzech kwartałów 2016 roku zanotowała rewelacyjne wyniki sprzedażowe, które pozwoliły jej równać się z dominującymi w tej części rynku zagranicznymi markami.
Żubrówka Czarna jest dostępna w sprzedaży od połowy marca 2016 roku. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 500 ml – 35,99 zł, 700 ml – 46,99 zł i 1000 ml – 59,99 zł.

Powiązane artykuły

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana w październiku 2025 roku z mocą 55%, whisky najpierw cztery lata spędziła w beczkach […]

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana we wrześniu 2025, już 28. edycja Springbank 12YO CS. Leżakowana wyłącznie w beczkach po […]

Degustacje, Degustujemy
degustacje

Podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można wziąć udział w limitowanej degustacji jednej z Beczek […]

Lektury
recenzje, wino

Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Alkohole dnia
grappa

Zrobiona z mieszanki różnych wytłoczyn po produkcji win, leżakowana w beczkach z francuskiego dębu. Butelkowana […]

Degustacje
degustacje, koniak, likier

8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.