Marka bezalkoholowych koktajli i win Lyre’s ma nowe butelki, puszki i etykiety. Ich portfolio obejmuje obecnie 11 receptur, które smakiem nawiązują od mocnych alkoholi, pięć koktajli gotowych do spożycia (RTD) i dwa bezalkoholowe wina musujące. Szacuje się, że butelka Lyre’s jest sprzedawana co 30 sekund w ponad 60 krajach na całym świecie. Polskim przedstawicielem jest Pinot Wine & Spirits.
Nowe opakowanie charakteryzuje się żywym, nowoczesnym designem, który podkreśla kluczowe atuty marki, w tym charakterystyczną dla Lyre’s granatową kolorystykę, metaliczne wykończenia i symbol australijskiego ptaka, znanego jako lirogon (lyrebird). Na opakowaniach znajdują się również kody QR odsyłające do inspiracji koktajlowych, ułatwiające konsumentom zapoznanie się z miksologią Lyre’s. Marka pakuje wszystkie swoje bezalkoholowe receptury w lżejsze butelki Saverglass, ich waga została zmniejszona o prawie połowę. Zmieniono tez zamknięcia.
Nazwy produktów również zostaną zmienione, aby wyraźnie nawiązywać do ich klasycznych odpowiedników koktajlowych. Na przykład „Dry London Spirit” stanie się „Gin Alternative”, a „American Malt” – „Bourbon Alternative”. Receptury w środku pozostaną jednak niezmienione.






