niecodzienna to sytuacja, gdy marka wódki powstaje jako narzędzie promocji… telewizyjnego program o modzie. Obecnie jednak Fashion TV, to nie tylko największy europejski kanał telewizyjny o modzie, ale charakterystyczny logotyp F w diamencie ma też sieć barów i to dla nich dedykowana jest ta wódka. Twórcą Fashion TV jest francuski biznesmen polskiego pochodzenia, Michel Adam Lisowski, on też wymyślił F Vodkę, noszącą na butelkach jego dwa imiona i logotyp stacji telewizyjnej. Ten trunek klasy superpremium powstaje w Toruniu, recepturę opracował sam Michel Adam Lisowski wraz z technologiem z Polmosu Toruń, nestorem polskiego gorzelnictwa, panem Franciszkiem Kotem. Potem produkcję przeniesiono do zakładu Polanin w Środzie Wlkp. Wódka sporządzona jest z alkoholu zbożowego, wielokrotnie filtrowanego przez węgiel aktywny. Efekt jest wyjątkowo udany, Michel Adam, to jednocześnie wódka łagodna, jak i z polskim charakterem, czuć słodową słodycz i smak ziaren w ustach. Moc – 40%. Warto nadmienić, że Michel Adam Lisowski niegdyś zajmował się dystrybucją wódki Kremlovskaya.
Stare dzieje… Kiedyś jak wyszła dostałem ją w prezencie i była okropna po latach Franciszek dał mi jej spróbować i była świetna co mnie zbiło z tropu, odnalazłem darczyńcę i okazało się że to było kupione na lewo… Ale ogólnie to fajna historia jest tej wódki. Franek opowiadał że był wściekły jak ja robił bo Panu Michałowi cały czas coś nie pasowało i dopiero po wielu wielu próbach zaakceptował smak.