niecodzienna to sytuacja, gdy marka wódki powstaje jako narzędzie promocji… telewizyjnego program o modzie. Obecnie jednak Fashion TV, to nie tylko największy europejski kanał telewizyjny o modzie, ale charakterystyczny logotyp F w diamencie ma też sieć barów i to dla nich dedykowana jest ta wódka. Twórcą Fashion TV jest francuski biznesmen polskiego pochodzenia, Michel Adam Lisowski, on też wymyślił F Vodkę, noszącą na butelkach jego dwa imiona i logotyp stacji telewizyjnej. Ten trunek klasy superpremium powstaje w Toruniu, recepturę opracował sam Michel Adam Lisowski wraz z technologiem z Polmosu Toruń, nestorem polskiego gorzelnictwa, panem Franciszkiem Kotem. Potem produkcję przeniesiono do zakładu Polanin w Środzie Wlkp. Wódka sporządzona jest z alkoholu zbożowego, wielokrotnie filtrowanego przez węgiel aktywny. Efekt jest wyjątkowo udany, Michel Adam, to jednocześnie wódka łagodna, jak i z polskim charakterem, czuć słodową słodycz i smak ziaren w ustach. Moc – 40%. Warto nadmienić, że Michel Adam Lisowski niegdyś zajmował się dystrybucją wódki Kremlovskaya.