Nowy dyrektor zarządzający w Wyborowej

Wraz z początkiem sierpnia, po czterech latach spędzonych w Polsce, Guillaume Girard-Reydet, dyrektor zarządzający Wyborowa SA oraz regionu Pernod Ricard Central Europe obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Pernod Ricard India. Następcą dotychczasowego szefa firmy w Polsce i regionie będzie Eric Benoist.


Zmiany wejdą w życie 1 sierpnia. Obecnie Eric Benoist sprawuje funkcję dyrektora marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers.
– Bardzo cieszę się na myśl o nadchodzących zmianach. Czeka mnie sporo wyzwań, m.in. poznanie i zrozumienie tego czym jest Polska Wódka oraz rozwijanie doskonałych wódczanych marek, które znajdują się w portfolio firmy takich jak rozpoznawalna na całym świecie Wyborowa, czy wprowadzona w tym roku na polski rynek Ostoya. Chcę również wykorzystać szansę, którą jest prężnie rozwijająca się polska gospodarka dla dalszego rozwoju marek z półki premium. Ważnym elementem naszej działalności w Polsce jest także kontynuacja działań edukujących konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. To w kwestiach biznesowych. Prywatnie – chętnie zwiedzę Polskę, bo to piękny kraj. Chciałbym pojechać na Mazury oraz odwiedzić najbardziej znane polskie miasta i przyjrzeć się bliżej bliskiej historii Polski i Francji – opowiada Eric Benoist.
– Moje cztery lata w Polsce minęły bardzo szybko. Polska to cudowny kraj, z którym zdążyłem się bardzo związać. Miło jest obserwować i być częścią zmian, które tu zachodzą. Mam na myśli zarówno miasta, które mogłem odwiedzić jak również naszą firmę. Wiele zmieniło się w zakresie portfolio Wyborowa Pernod Ricard, bardzo intensywnie rozwija się cała kategoria whisky w szczególności single malts takie jak The Glenlivet czy Aberlour, ale również takie marki premium jak G.H. Mumm. W 2013 roku znowelizowana została ustawa dotycząca Polskiej Wódki. To pierwszy krok w kierunku efektywnej promocji polskiego narodowego trunku w Polsce i za granicą. Cieszę się, że podczas mojego pobytu w Polsce nastąpiły takie zmiany w Zakładach Produkcyjnych, mogą śmiało pretendować do tytułu najnowocześniejszych obiektów w tej części Europy. Na pewno wiele się w Polsce nauczyłem i miałem okazję poznać wspaniałych ludzi, zawsze będę ją wspominać z sentymentem – podsumowuje Guilllaume Girard-Reydet.
Eric Benoist ukończył studia we Francuskiej Szkole Biznesu ESCP (French Business School ESCP). Zajmował różne pozycje w działach marketingu w firmach z branży FMCG. Pracę w Pernod Ricard rozpoczął w 1993 roku jako kierownik marketingu w centrali firmy. W 1997 roku podjął wyzwanie w Hong Kongu, gdzie pracował jako dyrektor marketingu Pernod Ricard Asia, a następnie w 2000 roku został mianowany na dyrektora zarządzającego Pernod Ricard Japan.
W 2003 roku objął stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowego w Martell, następnie w Mumm Martell Perrier-Jouët. Od 2009 roku, Eric zajmuje pozycję dyrektora marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.