Wina El Sol – jedna z pięciu najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku win w Polsce – zmieniają smak i wizerunek. Nowe etykiety i łagodniejszy charakter zyskały wszystkie warianty El Sol, czyli pięć win spokojnych z najbardziej słonecznych krajów świata: Hiszpanii (wina czerwone, białe i różowe), Chile (wino czerwone) i Australii (wino białe).
– Oczywiście wciąż zachowujemy nasz południowy temperament. Obecne w nazwie marki słońce symbolizuje radość, energię, ciepło i smak tak charakterystyczne dla miejsc, z których pochodzą wina El Sol – mówi Zuzanna Amarante, brand manager marki El Sol. – Dlatego postanowiliśmy jeszcze mocniej zaakcentować symbolikę słońca na etykietach win, a w ich smaku, zgodnie z preferencjami konsumentów, podkreślić łagodność. To właśnie naturalna słodycz, owocowość i delikatność wyróżnia wina z najbardziej słonecznych, winiarskich krajów świata.
Zmiana wizerunku marki El Sol jest też okazją do przypomnienia o jej społecznym i towarzyskim charakterze. O to zadbała Tosia Kolo, współautorka popularnego bloga kulinarnego „Burczy mi w brzuchu” i książki kucharskiej z przepisami na śniadania na cały rok. Zainspirowana winami El Sol opracowała przepisy na pięć różnych tapasów – po jednym dla każdego z wariantów El Sol.
– Kieliszek wina El Sol w słonecznym towarzystwie daje nadzieję na udany cały wieczór, ale to jeszcze obietnica bez pokrycia. Uwielbiam historię powstania kultury tapas. Hiszpańscy mężczyźni siedzący w barach chronili się sami przed muchami i innymi insektami przykrywając kieliszki talerzykami. Szkoda by talerzyk leżał pusty, więc warto położyć na nim smaczne przekąski na zapas, właśnie tak powstało tapas! Nazwa pochodzi od hiszpańskiego słowa „tapar”, czyli przykrywać, a wspaniałe wino i przekąski od tego czasu to nierozłączna para – mówi Tosia Kolo.
Marka El Sol została wprowadzona na rynek w 2007 roku. W ofercie Ambra S.A. jest od 2009 roku.
Cena rekomendowana produktu: 19,99 zł/0,75 l.
Redesign całej marki El Sol 2018: Brandy Design, Logotyp Robert Rosół