Po wino do Lidla

Jak wynika z badań „Wino – zwyczaje, preferencje, zakupy, konsumpcja”, przeprowadzonych na zlecenie Lidl Polska przez Millward Brown we wrześniu 2014, na liście najpopularniejszych trunków niezmiennie znajduje się piwo (59% odpowiedzi), wódka (48% odpowiedzi) oraz wino (40% odpowiedzi), przy czym i wino, i wódka jest rodzajem alkoholu mającym taką samą ilość zdeklarowanych fanów – po 12%. Statystyczny Polak najczęściej pije wino czerwone, półsłodkie w cenie do 30 zł za butelkę. Pija je jako samodzielny alkohol, poza posiłkami (61%), w dodatku napełniając kieliszki okazjonalnie, bo jedynie kilka razy w ciągu roku (35%). Co czwarty pełnoletni Polak pytany o nazwy sklepów, w których kupuje wino, mówi „Lidl”.


źródło Hill+Knowlton Strategies
Wino – zwyczaje, preferencje, zakupy, konsumpcja” – sondaż CATI na populacji ogólnopolskiej 18+, N=1003, przeprowadzony na zlecenie Lidl Polska przez Millward Brown, wrzesień 2014

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.