Po wino do Lidla

Jak wynika z badań „Wino – zwyczaje, preferencje, zakupy, konsumpcja”, przeprowadzonych na zlecenie Lidl Polska przez Millward Brown we wrześniu 2014, na liście najpopularniejszych trunków niezmiennie znajduje się piwo (59% odpowiedzi), wódka (48% odpowiedzi) oraz wino (40% odpowiedzi), przy czym i wino, i wódka jest rodzajem alkoholu mającym taką samą ilość zdeklarowanych fanów – po 12%. Statystyczny Polak najczęściej pije wino czerwone, półsłodkie w cenie do 30 zł za butelkę. Pija je jako samodzielny alkohol, poza posiłkami (61%), w dodatku napełniając kieliszki okazjonalnie, bo jedynie kilka razy w ciągu roku (35%). Co czwarty pełnoletni Polak pytany o nazwy sklepów, w których kupuje wino, mówi „Lidl”.


źródło Hill+Knowlton Strategies
Wino – zwyczaje, preferencje, zakupy, konsumpcja” – sondaż CATI na populacji ogólnopolskiej 18+, N=1003, przeprowadzony na zlecenie Lidl Polska przez Millward Brown, wrzesień 2014

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.