Smirnoff Red ma nowy wygląd

Właściciel marki Smirnoff, Grupa Diageo, zmienił wygląd swojego flagowego produktu – wódki w wersji podstawowej. Na butelce widnieje odważniejsza etykieta o bardziej współczesnej typografii. Czerwona nalepka w kształcie rycerskiej tarczy została zastąpiona przezroczystą, dzięki czemu charakterystyczne wzory nabrały szklistego, jasnego charakteru. Nowy image jest bardziej subtelny a zarazem rasowy, a powstał z okazji 151-lecia wódki Smirnoff. Dla wsparcia wprowadzenia nowego opakowania została uruchomiona specjalna kampania przez Diageo, której koszt wyniesie ponad 6 mln euro. Pomysł powstał w wyniku spadku sprzedaży wódki Smirnoff w ostatnich latach.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.