Wydarzenia
rynek, wódka

Soplica dla nowożeńców

W ramach współpracy Soplicy, Biedronki oraz strony zMiłości.pl – wiodącego portalu oferującego zaproszenia i dodatki ślubne – konsumenci mają możliwość stworzenia personalizowanych etykiet na Soplicę Szlachetną.
Soplica dla nowożeńców

Udostępnij:

W ramach współpracy Soplicy, Biedronki oraz strony zMiłości.pl – wiodącego portalu oferującego zaproszenia i dodatki ślubne – konsumenci mają możliwość stworzenia personalizowanych etykiet na Soplicę Szlachetną. Wystarczy zakupić minimum 35 butelek Soplicy Szlachetnej 500 ml w Biedronce, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.z-milosci.pl/c/etykietysoplica, aby bezpłatnie zamówić spersonalizowane etykiety. A do wyboru klient ma wiele etykiet w różnych stylach. Klienci otrzymują również zniżkę 15% na cały asortyment dostępny na stronie zMiłości.pl. Można też kupić etykiety na Soplicę Smakową o pojemności 100 ml, która będzie prezentem dla gości weselnych, ale również zaproszenia czy winietki. Wszystkie wybrane przez nowożeńców elementy będą wówczas utrzymane w jednym, współgrającym ze sobą stylu. Akcja trwa do 31 lipca.

Cena rekomendowana Soplicy Szlachetnej 500 ml: 29,99 zł 
Cena rekomendowana Soplicy Smakowej 100 ml: 9,49 zł.

Powiązane artykuły

Wydarzenia

Wesołych, spokojnych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych chwilami wytchnienia, ciepłem rodzinnych spotkań oraz […]

Wydarzenia
rynek

Jak informuje Portalspozywczy.pl, w okresie styczeń-wrzesień 2025 wartość sprzedaży alkoholi spadła o ok. 5%, a […]

Wydarzenia
bourbon, destylarnie, rynek, whiskey amerykańska

Świat obiegła niespodziewana wiadomość, gigant amerykańskiej whiskey, należąca do Suntory Global Spirits destylarnia James B. […]

Wydarzenia
prawo, rynek

18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.