Spirits, Wydarzenia
likier, wódka

Soplica w nowej odsłonie

Soplica w nowej odsłonie

Udostępnij:

Soplica wprowadza istotne zmiany opakowań całej linii swoich produktów. W 2016 roku marka zajęła pozycję lidera segmentu wódek smakowych na polskim rynku. Ponadto, w ciągu ostatnich trzech lat, marka urosła niemal dwukrotnie. Stało się tak dzięki ciągłemu poszerzaniu dostępności na rynku, licznym akcjom promocyjnym w całym kraju i wprowadzaniu na rynek nowych wariantów. Tylko w samym 2016 roku portfolio nalewek Soplicy wzbogaciło się o trzy nowe smaki: jagodę, cytrynę i mirabelkę. – Soplica Cytrynowa z nutą miodu, wprowadzona w ostatnim kwartale 2016 roku, jako zupełnie nowatorski smak, inspirowana XIX-wiecznymi recepturami cytrynówek produkowanych przez Bolesława Kasprowicza, już zdążyła stać się rynkowym hitem – mówi Klaudia Krupicz, brand manager marki Soplica.


Na początku marca Soplica pojawi się na sklepowych półkach w zmienionym opakowaniu. Podkreśli ono główne cechy marki: tradycję, jakość i naturalność składników. Niezmienna pozostanie butelka Soplicy o prostokątnym kształcie i charakterystycznych grawerach, która zdecydowanie wyróżnia ją na półce spośród pozostałych wódek smakowych. Bardziej czytelne i przejrzyste staną się etykiety marki. Dzięki większym, centralnie umieszczonym grafikom przedstawiającym owoce, łatwiejsza będzie identyfikacja ulubionego wariantu Soplicy. Zmianie ulegną też tzw. banknoty, czyli dolne części etykiet, od teraz jednolite dla wszystkich Soplic smakowych w kolorze złotym i srebrne dla czystej wódki, Soplicy Szlachetnej. Znajdzie się na nich nowe hasło, na którym teraz opierać się będzie komunikacja marki: „Kunszt tradycji od pokoleń”. Dodatkowo, uproszczony został też design zakrętki.
Ostatnią nowością jest wprowadzenie do szerokiej dystrybucji Soplicy Mirabelkowej. Od 2016 roku była ona dostępna jako limitowana edycja w portfolio marki, wyłącznie w butelkach o pojemności 350 ml i handlu tradycyjnym. W związku z dużym zainteresowaniem, od początku lutego ten wariant pojawił się we wszystkich kanałach sprzedaży w pełnej gamie opakowań – 100, 200 i 500 ml.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
prawo, rynek

18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]

Degustacje, TV
wódka
Alkohole dnia
wódka

Wyprodukowana dla Polskie Supermarkety Sp. z o.o., czysta wódka zbożowa o mocy 38%. Aromat delikatny, […]

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana w październiku 2025 roku z mocą 55%, whisky najpierw cztery lata spędziła w beczkach […]

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana we wrześniu 2025, już 28. edycja Springbank 12YO CS. Leżakowana wyłącznie w beczkach po […]

Degustacje, Degustujemy
degustacje

Podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można wziąć udział w limitowanej degustacji jednej z Beczek […]

Lektury
recenzje, wino

Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.