Spadki w Pernod Ricard

Z powodu restrykcji Covid-19 grupa Pernod Ricard odnotowała spadek organicznej sprzedaży o 9,5% w zakończonym właśnie roku obrachunkowym. Zyski spadły o 13,7%. Największe spadki dotyczą rynku wolnocłowego, Chin i Indii. Spadek sprzedaży na rynku europejskim wyniósł 6%, podobnie jak na amerykańskim. Patrząc na poszczególne marki spadła sprzedaż koniaków Martell, wódki Absolut, ginu Beefeater, rumu Havana Club, whisky Chivas Regal, Ballantine’s i innych szkockich, a także – nieznacznie – irlandzkiej Jameson. Obronną ręką wyszły takie marki jak: Lillet, Altos Tequila, Redbreast Irish Whiskey, czy Malibu.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.