Startuje konsumencki konkurs z podróżniczym reality show #MakeTheList z Diageo

Pod hasłem #MakeTheList koncern Diageo, organizator prestiżowego konkursu barmańskiego World Class Competition szuka na całym świecie, w tym w Polsce, ambasadora, który ruszy w dwumiesięczną podróż. Zwycięzca odwiedzi Australię, USA, Chiny, Hiszpanię i Meksyk, by stworzyć unikalną listę koktajli na bazie marek z portfolio Diageo Reserve. Powstanie też filmowa relacja dokumentująca podróż. Wartość wyprawy to 25 tys. funtów, a jej bohaterowi towarzyszyć będą światowi finaliści World Class. Zgłoszenia tylko do 21 października. Więcej informacji: MakeItWorldClass.com.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.