Stock Prosecco Treviso zyskało nowy design butelki inspirowany trendem premiumizacji – klasyczne złoto i czerń nadają opakowaniu elegancji. Dodatkowo stylowa, ciemnozielona butelka ze złotym korkiem sprawia, że produkt prezentuje się wyjątkowo. W nowym Stock Prosecco Treviso udoskonalona została również zawartość – lekki, wytrawny i orzeźwiający smak oraz subtelny, owocowy aromat reprezentują najlepszą, włoską tradycję tworzenia win musujących. A to wszystko dzięki starannie wyselekcjonowanym szczepom winogron z malowniczej włoskiej prowincji Treviso, leżącego w samym sercu regionu Veneto – jedynego miejsca na świecie, gdzie produkuje się ten trunek.
– Rynek win musujących dynamicznie rośnie, a prosecco jest istotną jego częścią. Ten światowy trend ma widoczny wpływ na nasz rynek – Polacy również pokochali „bąbelki”. Rosnąca różnorodność oferty w tym segmencie jest na to idealnym dowodem. Na półkach sklepowych można zaobserwować coraz więcej marek oraz pojawiają się nowe warianty smakowe z nutami owocowymi. Również Stock Prosecco Treviso zyskał nowoczesny design butelki, wpisując się w panujące trendy – mówi Zuzanna Jasica, marketing assistant w Stock Polska.
Produkt w nowym opakowaniu jest już dostępny w sklepach, a w zbliżającym się okresie świąteczno-karnawałowym przewidziane są dodatkowe, wspierające ekspozycje w kanale modern trade. Dodatkowo marka obecna jest na eventach. Za działania PR-owe odpowiada agencja Publicis Consultants.