Teledysk z Ballantine’s

W najnowszej odsłonie kampanii „Tak To Robię” marka Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności, a wtórują jej w tym: niepokorny rapowy duet PRO8L3M oraz jedna z najbardziej wyrazistych artystek sceny muzycznej – Brodka. Efektem ich wspólnych działań jest wyjątkowy teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię).

Ballantine’s poprzez projekt „Tak To Robię” udowadnia, że można żyć w zgodzie ze sobą, odnosić sukcesy na polu prywatnym i zawodowym, nie zważając na oczekiwania innych. Podążanie utartymi szlakami? Niekoniecznie. W ramach big idea „Tak To Robię”, marka realizuje jeden z głównych celów komunikacyjnych: wparcie i inspirowanie młodych, ambitnych ludzi, którzy nie boją się iść własną drogą z pełną świadomością, że nie ma jednego, właściwego sposobu na udane życie. Najważniejsze, to być wiernym sobie.
Autorzy wideo postawili na prawdziwych ludzi, wykonujących z pasją przeróżne profesje: nauczycielka muzyki dla niesłyszących, kucharz z libańskiego bistro, tancerka vogue, artysta malarz, zaklinacz koni, ogrodniczka z jednej z największych szklarni w tej części Europy. Sześć osobowości i sześć opowieści o niezależności, w których rutyna miesza się z estetyką snu. Teledysk uzupełniają trzy wideo dokumentalne przygotowane przez Filipa Skrońca. Te autentyczne historie, sprawiają, że projekt „ Tak To Robię” staje się jeszcze bardziej wyjątkowy. A gdy dodamy do tego oprawę muzyczną, artystów Brodki i PRO8L3MU, mamy dokładnie to, co specjaliści od szkockiego blended lubią najbardziej: wyrazisty przekaz, pozostawanie sobą i dobrą muzykę.
– To, co wyróżnia tę odsłonę kampanii „Tak To Robię”, to przede wszystkim udział niezwykłych artystów. Zależało nam na kontynuacji komunikacji w duchu autentyczności, ale tym razem chcieliśmy przygotować coś zupełnie nieoczekiwanego. Dlatego bardzo cieszymy, że Brodka i PRO8L3M przyjęli nasze zaproszenie i współtworzyli z nami ten projekt. W DNA marki Ballantine’s mamy mocno zakorzenioną autentyczność, prawdę, jesteśmy blisko świata artystycznego. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że ten teledysk będzie emanacją naszych wartości. Zaprezentowana przez Andiamo, wolność wypowiadania się w formie dokumentacyjnej, dodatkowo podbija komunikat, że pozostawanie wiernemu sobie, pozbycie się z barków ciężaru oczekiwań, daje wolność i największą satysfakcję. I dokładnie o to nam chodziło! Bo jak lepiej pokazać prawdę w podążaniu własną drogą i odrzuceniu presji społecznych, jak nie poprzez prawdziwe historie – mówi Marcin Zalewski, senior brand manager Ballantine’s Polska.
Działania marki w ramach kampanii „Tak To Robię” na tym etapie się nie kończą. Na specjalnie przygotowanej stronie taktorobie.net można obejrzeć teledysk, marka planuje umieszczać tam także informacje na temat aktywacji i kolejnych działań podejmowanych pod szyldem tego projektu. Szczegóły Ballatine’s będzie także stopniowo komunikował na swoich profilach w mediach społecznościowych: Instagram i Facebook. Kampania promocyjna będzie trwała do połowy 2021 roku.
Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja VMLY&R, a za komunikację PR agencja Skills Warsaw. Teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię) PRO8L3Mu i Brodki, został wyprodukowany przez SHOOTME we współpracy z duetem reżyserskim Andiamo. Wideo zostało zarejestrowane na taśmie filmowej ARRI SR3 16 mm.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.