Spirits, Wydarzenia
sklepy alkoholowe

Toast wiosenny z Lidlem

Toast wiosenny z Lidlem

Udostępnij:

Lidl ostatnio zaskakuje specjalnymi edycjami, debiutującymi markami. W gazetce marcowej jest np. wódka Wyborowa w butelce z etykietą jak z czasów PRL, tylko dla sieci, limitowana edycja 0,5 l za 23,99 zł czy nowy Biały Bocian w ładniejszej butelce, a przede wszystkim z lepszą zawartością w tej samej cenie za pół litra. Ma okładce gazetki Jim Beam – litr za 59,99 zł. Inne mocne alkohole w promocyjnych cenach w marcu to m.in. Absolut, Finlandia, Żubrówka Biała (17,99 zł za 0,5 litra!), Żołądkowa de Luxe, Husaria, Wyborowa Exquisite, Krupnik Vodka, Soplica, Stock Prestige w trzech wersjach smakowych, Jack Daniel’s, cztery różne whisky Grant’s, Johnnie Walker Black z czekoladą Lindt i Red bez czekolady, Glenfiddich 12YO, Ballantine’s Finest, Chivas Regal 12, Jameson, Metaxa ze szklanką w zestawie, Dimple Golden Selection, Remy Martin VSOP, Bacardi Carta Blanca, Jägermeister, Advocaat, Sheridan’s… Jest w czym wybierać. A na ostatniej stronie okładki Lidl reklamuje swój sklep internetowy z alkoholami, wabiąc m.in. wspaniałą whisky Hibiki Japanesse Harmony.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
prawo, rynek

18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]

Degustacje, TV
wódka
Alkohole dnia
wódka

Wyprodukowana dla Polskie Supermarkety Sp. z o.o., czysta wódka zbożowa o mocy 38%. Aromat delikatny, […]

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana w październiku 2025 roku z mocą 55%, whisky najpierw cztery lata spędziła w beczkach […]

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana we wrześniu 2025, już 28. edycja Springbank 12YO CS. Leżakowana wyłącznie w beczkach po […]

Degustacje, Degustujemy
degustacje

Podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można wziąć udział w limitowanej degustacji jednej z Beczek […]

Lektury
recenzje, wino

Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.