W kategorii alkoholi mocnych czysta wódka trzyma się mocno

Spada sprzedaż wódki w Polsce, ale nadal jest najczęściej kupowanym trunkiem, ma aż 72,5% udziału w koszyku mocnych alkoholi, a wartość jej sprzedaży to 17,4 mld. Jak podaje „Rzeczpospolita” 64% konsumentów nie zamieniłoby czystej wódki na jakikolwiek inny alkohol, nawet gdyby to była whisky i to gdyby była ona w cenie wódki. Wódka staje się modna? Najwięcej entuzjastów przybywa wśród młodych osób w wieku 18-24 lat (53%). Jak podaje, TNS 65% konsumentów sięga po wódkę a nie po whisky nie ze względu na wyższą cenę whisky, ale dlatego, że smak wódki im bardziej odpowiada niż złocistego trunku.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.